Friday, September 19, 2014

Blog Berwajah Baru!

Assalamualaikum! hello readers.

Nampak tak blog fir dah berwajah baru? 

Fir suka warna hijau so link tu semua taknak ubah. cuma kalini campur dengan colour white untuk background. Sebab fir perasan yang semua warna hijau yang ada dalam blog ni rasa semak? Tahu tak. SEMAK. Tak dapat perasaan tenang dah di situ.

Apa pendapat korang tentang perubahan ni? komen la sat.

Harap-harap kaurang suka lah ye. Oh! untuk pengetahuan fir ni jenis yang cepat bosan. Contoh paling dekat blog ni. Bila bosan je terus tukar benda yang tak enak mata memandang, Eceh kesian juga dengan blog ni di make-up kan tetap hodoh. Sebenarnya memang dah serabut ni nak edit balik. Buat sementara ni cukup lah apa yang seadanya di blog ni. *kesian blog dapat empunya cenggini >.< *



Notes for blog " Maaf maaf maaf yaaaaaaa. Sekali lagi aku tinggalkan kau blog. Aku sayang sangat kot kat kau. Jangan fikir aku kejam, jahat. Aku buat semua ni pun untuk kebaikan kita bersama ye dak? haha apapun aku akan selalu lawat-lawat kau nanti. don't worry. Satu hari nanti aku akan berjasa kat kau pula. Aku tak lupa benda tu. Kita sesama merealisasikan impian ni ok! "
Sincerely, 
Your owner



3 comments:

  1. lawa laaa ur blog. ! background putih buatkn blog nmpak kemas, hehe btw singgah n follow (=

    ReplyDelete
  2. oka la ni... mana ada semak... janji boleh baca.. hihi..

    ReplyDelete
  3. comel la blog baru awak Fir. warna putih ni nampak macam soft sangat-sangat. hehe

    ReplyDelete

Terima kasih komen!