Friday, December 5, 2014

Warkah untuk sahabat , moga kau bahagia di sana

Untuk : Farah Adibah binti Kamar
Daripada : Firzanah binti Azhar


Assalamualaikum Farah Adibah kawanku merangkap kawan baik dikala suka dan duka. dah 3 tahun kita berkenalan kan? rasa cepat je masa berlalu. tuptup kita akan menghadap pt3 tahun depan. Maaf aku tulis warkah di sini. di blog yang serba serbi ni. Aku risau, aku tak dapat jumpa kau tahun depan dan tak sempat nak bagi kata-kata perpisahan. Aku harap warkah/surat ni kekal melekat dalam blog ni dan dalam ingatan kau jugak.

Aku banyak kelemahan, aku banyak kekurangan. aku pun selalu jugak sakitkan hati kau. tapi, kau selalu bantu aku dalam segala aspek tak kira dalam pelajaran ke masalah ke crush ke xD hahah. if kau disindir ke org perli dll kau still lagak okay je tapi aku tahu kau tengah sedih. kawan aku kuat fake smile ni ;p sebab tu kau kuat macam superwoman. so happy in public, so sad behind closed door. yep that's you. but I know you strong enough to stay with the situation. hm I wish I could be as strong as you do :)


Weh ko dah pindah barang ke? hahah dah berkali-kali aku tanya soalan yang serupa. hm bukan apa, risau. tak dapat jumpa lagi. kalau dapat pun, bukan selalu pun. so, kita kena hargai masa bila bersama nanti ok ? serius rasa first time kehilangan kawan. dulu masa darjah 6 tak kisah pun hahah. langsung tak terpikir nak miss bagai.


-eventhough we are far away but our relationship still strong as we always stay together :) hopefully-

dibah, jangan lupa, selalu lah inform kat aku, keadaan kat sekolah baru, storymorry whatever kat aku. sebab aku nak ambil tahu hahah. maybe a little bit bored dah nak chat ngan aku kalau kau dah ada kawan kat sana. but, please don't forget me T_T tak lost contact pun kan? semua app boleh jumpa walaupun jumpa kat alammaya je. 

Lastly, aku doakan ko bahagia dan dapat kejar cita-cita ko ok! ini bukan penghalang utk kita semua tak kejar cita-cita. Lets our dreams become true. I'm be a lecturer while you being a pilot. woah I'm cannot imagine if that time could happen xD. jangan lupa, free flight eh? :p

Thanks for everything. I'm gonna miss you when you gone..


#dunno correct my grammar or whatsoever. i really don't care. hahah only on this E-letter k~


1 comment:

  1. Yeay yeay yeayyyyy !! Dah dapat tangkap dah!! Fir tingkatan 2 kan hehe. Punya lah ina cari, tak dapat. Akhirnya.. Dapat jugak :DD

    Bestfriend Fir nak pindah sekolah ye? Kesiannya.. Kenapa dia nak kena pindah? Apa-apa pun jangan sedih ye.. Selalu tabah.. Fokus untuk pt3.. Insyaallah kawan fir takkan lupakan kawan yg baik macam fir ni :)) Kejar cita2 sama2.. Berjaya sama2.. ^^

    ReplyDelete

Terima kasih komen!