Wednesday, March 18, 2015

Liebster Award tagged by Intan Sofiya

Hi assalamualaikum. Ini liebster award kali ketiga aku kena tag. Yeyeh! Kalini dari blog Intan Sofiya. comel je blog :D

  •  Favourite song(s) ? 
adui, kata bukan KBAT. tapi rasanya soalan macam dah KBAT je ni, haha. Dok ah, aku minat banyak lagu. Tapi buat masa sekarang ini yang aku minat (memang selalu tukar kahkah)

Melayu - Mewangi by Akim
English -Yellow flicker beat by lorde ( lepas tengok mockingjay terus minat nak dengaq)
Korea - 12.30 by beast (even though dah lama but still the best!)

  • Kalau sedih , selalu pergi mana ? And beri sebab .  
Ke bilik je la. takde tempat selain bilik untuk aku lepaskan "air mata" bila terlampau sedih. ok tu lumrah.

  •  Antara mak dengan ayah , mana lebih rapat ? 
Saya anak mak hehe.

  •  Favourite singer(s) ? 
Lorde, suara dia luarbiasa bagi aku. and then Sia. suara dia gempak kat chandelier. err, Akim suara lunak buat orang fall in love kah! tu je kot, buat masa ni.

  • Benda yang paling taksuka or malas nak buat kalau disuruh ? 
" bak remote tv tu. "

" Eh ada tangan amek sendiri. "

ha gitu ah antara perbualan aku dan adik. benda remeh memang boleh bawak gaduh heh.

  •  Oreo or Nutella or Milo ? 
Oreo. I setia dengan oreo dari dulu.

  • Facebook or Twitter ? 
Facebook selalu on. tapi lebih suka ke twitter :)


DONE jawab soalan KBAT. kah kah. anyway aku malas nak perah otak tanya soalan bagai. so sampai sini je la eh. ok adios

No comments:

Post a Comment

Terima kasih komen!