Thursday, May 21, 2015

21 May I am officially 15 !

Assalamualaikum.



harini exam dan harini jugalah birthday aku. struggle habis exam tadi. semua wish happy birthday and goodluck for exam. haha so aku dah official 15 years old oh sad. angka bertambah tapi, orang still ingat aku form 2. so semua panggil 'dik' hagaga ada yang panggil 'kawan' lagi kau tapi tu yang tersilap cakap ah. hahaha I know I look different than my age. wekk perasan muda sangat oh. dan, terima kasih kepada classmates dan kawan2 lain kerana wish birthday aku. terharu dan happy for sure. hee ada yang kasi hadiah serius ah touching :') 

First, hidayah wish aku time depan kelas (nampak sangat tunggu aku dtg sek kah!) (aku je syok sendiri) dan pesan ada something bawah meja aku. wuu so sweet lah. second mate aku mas. dia just cakap 'weh happy birthday' okey sweetnye. then, aisyah, alisya (kasi love letter), nadia, syamimi, amirah aqilah dan suhada woo thanks nyanyikan lagu birthday hukhuk sayang korang !!

Actually entry ni untuk kenangan je. nanti boleh ah baca balik time aku dah besar nanti. ayat sekarang mmg tak matang le hahahaha I don't care. dan wish aku untuk birthday, aku nak crush wish happy birthday kat aku !! omg angan2 sangat jangan ikut perangai aku yang merapu ni. aku takde crush lah hahaha memain je. ibu , ayah belanja akak domino! mmg nak menggemokkan badan birthday ni



bukan selalu wish birthday sendiri kkk


2 comments:

  1. Happy birthday dia...
    Semoga berjaya jawab exam dan berjaya dunia akhirat.
    Jadilah pelajar, anak, dan sahabat yang baik...

    ReplyDelete
  2. happy belated birthday Firzanah :)

    ReplyDelete

Terima kasih komen!