Wednesday, December 16, 2015

Currently on a huge project !

Assalamualaikum. Hi peeps

Currently on a huge project ! Make over my room

I'm back but who cares kan. haha cuti ni nak kata busy takde lah busy mana woi cuma malas je nak update blog. aku tengah rajin nak make over bilik sendiri yelah cat sama, environment pun sama je bosan do. so semangat ah nak decorate balik bedroom sendiri setelah sekian lama macam tu je -- no changement -- so lame -- so bored


The ideas I found was from tumblr. omputih ni kreatif and it inspire me to make over my room! First tampal quotes, pictures. bagi pandangan aku lawaaaa kot taktau lah kalau korang rasa semak ke. 


Plus tempat belajar pun perlu ada something yg buat kita rajin lepak duduk situ. yelah bukan senang nak suruh diri ni study ikut kehendak sendiri haha. I thought of it / I've done 50% kerja menampal kat tempat belajar. say yeah!

Let's move on to second idea

SIAPA ULAT BUKU MACAM AKU?!!!!

Oh yeah rak kiri kanan tu buat aku bahagia bangun pagi. for me, best kot lepak katil then rak kat sebelah je lek lek amek buku yg kita nak baca. serious heaven. tapi rak aku bukannya camtu do. nanti jadi ceni pulak

lebih kurang ah cuma takde rak atas tu. aku imagine bangun je tidur dah kena benjol kat kepala sebab terhantuk dengan rak atas tu. rasanya ok kot decorate ceni. harap tidur tak sepak rak sendiri kang tambah masalah mengemas. hope so xD

Extra ;

Tenang tengok color hijau. it suppose to be my room but hey penambahbaikan yg aku buat ni kira berbaloi kot. hope bertambah rajin do nak belajar next year kalau tak hempas diri ni kat dinding -_-'

Next -- Currently on a huge project ! something about..


Tak ready nak kasitau haha sebab banyak lagi ni nak kena siap. tengok malas2 aku pun nak update blog, tapi masih menaip ok xD nanti dah siap aku share lah


ila li'qa !





1 comment:

Terima kasih komen!